Давайте познайомимося!

У своєму блозі Вас вітає вчитель хімії та біології

Ніжинської гімназії №3
Чернігівської області

Динька Світлана Василівна

svetlanadinka9@gmail.ru

www.facebook.com


ЗНО

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ХІМІЇ
Зміст сертифікаційної роботи визначається на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з хімії для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ від 01.10.2014 р. № 1121).
Загальна кількість завдань сертифікаційної роботи – 54.
На виконання сертифікаційної роботи відведено 150 хвилин.
Сертифікаційна робота з хімії складається із завдань чотирьох форм:
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (1–36). До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.
2. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) (37–42). До кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари). Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.
3. Завдання на встановлення правильної послідовності (43, 44). До кожного завдання подано перелік дій (понять, формул, характеристик тощо), позначених буквами, які потрібно розташувати у правильній послідовності, де перша дія (поняття, формула, характеристика) має відповідати цифрі 1, друга – цифрі 2, третя – цифрі 3, четверта – цифрі 4. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання правильно зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Г) у таблиці бланка відповідей А.
 4. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (45–54). Під час виконання цих завдань потрібно вписати отриманий числовий результат тієї розмірності, яка вказана в умові завдання, до бланка відповідей.
Схеми оцінювання завдань сертифікаційної роботи з хімії:
 1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
2. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) оцінюється в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал за кожну правильно встановлену відповідність (логічну пару); 0 балів, якщо не вказано жодної правильної логічної пари або відповіді на завдання не надано.
 3. Завдання на встановлення правильної послідовності оцінюється в 0, 1, 2 або 3 бали: 3 бали, якщо правильно вказано послідовність усіх подій; 2 бали, якщо вказано першу та останню події; 1 бал, якщо вказано або першу, або останню подію; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь або відповіді на завдання не надано.
4. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (48, 49) є структурованими і складаються з двох частин, відповідь до кожної з яких оцінюється 0 або 1 балом. Якщо зазначено обидві неправильні відповіді або завдання взагалі не виконано, учасник одержує 0 балів. Максимальний бал за виконання структурованого завдання – 2. Завдання 45–47, 50–54 оцінюються 0 або 2 балами: 2 бали, якщо зазначено правильну відповідь; 0 балів, якщо зазначено неправильну відповідь або завдання взагалі не виконано. Розв’язання завдань у чернетці не перевіряються і до уваги не беруться. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з хімії, – 86.

Корисна порада
При підготовці до ЗНО з хімії зверніть увагу на опанування наступних тем та навичок:
— Складання формул основних класів неорганічних сполук та рівнянь реакції за їхньою участю;
— Будову ядра атома та електронної оболонки атомів;
— Визначення окисників та відновників та складання рівнянь ОВР;
— Формування навичок користування Періодичною системою та таблицею розчинності;
— Складання рівнянь електролітичної дисоціації та рівнянь реакції в йонному виді;
— Складання формул найпростіших органічних сполук;
— Формування навичок найпростіших обчислень: масової частки розчиненої речовини, обчислення за рівняннями реакцій.

Графік ЗНО-2015

Основна сесія
24 квітняукраїнська мова
і література
3 червняфранцузька мова
5 червнянімецька мова
8 червняіспанська мова
10 червняанглійська мова
12 червняматематика
15 червняросійська мова
17 червнябіологія
19 червняісторія України
22 червняфізика
24 червнягеографія
26 червняхімія
Додаткова сесія
9 червняукраїнська мова
і література
18 червняфранцузька мова
23 червнянімецька мова
25 червняіспанська мова
30 червняанглійська мова
1 липняматематика
2 липняросійська мова
3 липнябіологія
6 липняісторія України
7 липняфізика
8 липнягеографія
9 липняхімія

Інформація щодо деяких особливостей

зовнішнього незалежного оцінювання 2015 року

У 2015 році для вступу до вищого навчального закладу (ВНЗ) абітурієнти подають сертифікати ЗНО лише 2015 року.
Кожен учасник ЗНО  має право скласти тести не більш як із чотирьох навчальних предметів з переліку:
  • Українська мова і література
  • Історія України
  • Математика
  • Біологія
  • Географія
  • Фізика
  • Хімія
  • Англійська мова
  • Іспанська мова
  • Німецька мова
  • Російська мова
  • Французька мова
Характеристики тестів із усіх предметів і критерії оцінювання завдань з розгорнутою відповіддю розміщені в розділі «Підготовка до ЗНО».

Два рівні складності сертифікаційної роботи (тесту)
Абітурієнти складатимуть тести ЗНО з української мови і літератури та математики двох рівнів складності – базового і поглибленого, обрати який слід буде під час реєстрації. Рівень складності тесту, необхідний для вступу на навчання, визначатиметься Правилами прийому до вищого навчального закладу.
У розділі «Підготовка до ЗНО» розміщено демонстраційні варіанти тестів з української мови і літератури, математики.

Державна підсумкова атестація (ДПА) з української мови
Для усіх випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2015 року результати ЗНО з української мови і літератури зараховуватимуться як результати ДПА.  Вони визначатимуться на основі кількості балів, набраних за виконання завдань лише з української мови.

Встановлення «порогового бала»
Для визначення результатів ЗНО-2015 з кожного предмета буде встановлено «пороговий бал»,тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт. Учасники тестування, які не подолають «поріг», не зможуть використати результат ЗНО з цього предмета для вступу до ВНЗ. Усі абітурієнти, результати яких будуть не нижчими від «порогового бала», отримають оцінку за шкалою 100–200 балів та матимуть право брати участь в конкурсному відборі при вступі на навчання.
Детальніша інформація про метод визначення експертами «порогового бала» подана в статті Валерія Бойка «Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання: старі проблеми та нові перспективи»






Немає коментарів:

Дописати коментар

Для уникнення спаму всі коментарі публікуються після схвалення модератором!
Дякую за Ваші відгуки та пропозиції!

Що подобається мені на уроках хімії?